lördag 11 april 2009

God morgon!

Inatt har jag sovit med det här volumpulvret som jag fick i håret igår, och det ser ju förjäkligt ut =). Men lite roligt. Nu är håret så pass kort att jag inte kan sätta upp det när jag ska träna.. Det här kommer bli väldigt intressant.. Oh imorse när jag tittade i spegeln tyckte jag att jag åldrats 10 år. Men det är nog bara nu innan jag vänjer mig.
Nu ska jag äta lite frukost och åka iväg ner till Friskis och köra ett pass! Sen ska jag göra en snabbis på stan och köpa ett nagellack, volym pulvret och så ska jag kolla på Twilight böckerna vad dom kostar. sen ska jag hem och fixa och hoppas innerligt att det fortfarande är sol så jag kan lägga mig ute i någon timme. *hoppas*.

1 kommentar:

  1. På Maxi kostade andra twilight 129 och dom andra 179 tror jag det var..

    SvaraRadera