fredag 10 april 2009

Sushikväll!

Gud såååå gott! Vi gjorde varsin specialare =). Oh himla smidigt var det att åka förbi och hämta maten oxå! Vi låg i varsin soffa och såg Talang 2009. Riktigt roligt men blev lite uttjatat i en och en halv timme.. Tyvärr fick jag ännu ett tråkigt besked ikväll om en av mina bästa vänner.. Tänker på dig massor!!! Jag är ju inte direkt något bra stöd där jag är nu och där du är nu men vi får göra det bästa av situationen..
Jag har spanat rätt så mycket på mitt hår, och del blev nog bra det här =). Men det är kort kort kort på vissa håll.. Imorgon ska jag nog köpa ett sådant här volympulver som jag har i nu.. Osis Dust it. Det är verkligen ett mirakel mot platt hår! Får se om det blir lika bra när jag ska försöka själv att få i det..
Imorgon ska jag gå upp i bra tid så jag hinner träna på förmiddagen! Härligt! Nu känns det som ett bra tag sen.. Så det är verkligen dags.. Lördagspasset brukar vara överfullt så även fast det är påskafton känns det bäst att vara på plats tidigt..
Camilla hade även dagens skvaller med sig, en person som både jobbat hos mig och hos henne har nu sökt ett nytt jobb, oh jag höll på att ramla ur soffan när hon sa att han ville bli Sequritas vakt!! Snacka om att ha fel person på fel ställe.... =)
Jag tror att jag ska se filmen "One hour foto" som är på tv snart. Men har för mig att det är en läskig film.. Återstår att se...

2 kommentarer: