fredag 10 april 2009

Vårmys med Tessan

Det blev att vi möttes upp vid Fräcka på Kungsgatan och tog en fika på uteserveringen! Så det blev premiär!! Underbart att sitta där med en cola och blåbärspaj i solljuset! Sen tog vi en sväng runt strömmen för att spana in hennes nya lägenhet och mitt i allt mötte vi Henrik och hans hund. Snabbt som ögat ändrade vi riktning och gick en annan väg.. Så typiskt när vi satt senast igår och sa att vi inte springer på våra X. Men det gick ju bra.. Vädret är ju underbart idag! Sen när vi skulle skiljas åt för denna gång började jag finula på vad jag skulle göra på kvällen för spännande oh vad det var på tv.. Oh då slog det mig! Camilla kanske är sugen på en tjejkväll med sushi och slapp i soffan!! Oh det var hon! Så nu är hon på G hit och så blir det en slapp kväll =). Hennes kille var ändå borta ikväll så det blev ju perfekt! Impulsgrejer är bäst! Oh sushi är vår grej lixom =). Så nu är det bäst jag får på mig lite kläder och städar upp det sista efter igår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar