lördag 11 april 2009

Härligt!

Titt så fina naglar jag fixade medan jag slappade i solen. Såg till att få fotnaglarna målade oxå =). Låg där ute i 1.5 timmar och läste och slumrade lite. Och självklart resulterade det ju i att jag brände mig.. Men men =). Nu har jag fixat iordning mig och väntar på att jag ska bli upplockad och åka till Medevi brunn! Hela familjen ska på påskbuffé där och farmor ska med på ett hörn oxå. Ska bli riktigt trevligt och gott! Jag har inte fått i mig någon lunch idag så börjar bli riktigt hungrig. Frisyren har jag typ lyckats få till även idag.. Jag plattade det och sen pudrade. Men det blev lite mycket pulver på sina håll så det ser mest otvättat ut =). Mina naglar och min tunika går inte alls ihop.. Undrar hur många kommentarer jag får på det.. =)
Glad Påsk allesammans! Nu ska jag frossi i mig sill och potatis och kanske en liten laxbit =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar