lördag 25 april 2009

iiiiiiiiiiiiiiiiiiii....................

TITTA VAD JAG KÖPT!!!!!!!! oh kolla priset!!! 99 kr!!!
Jag satt i soffan och gjorde mitt bästa för att inte svettas medan jag målade naglarna och då skickade Vivvi mess att hon köpt filmen!!!! Shit tänkte jag oh slängde på mig kläder (typ) och åkte ut till Maxi för att handla för kvällen, men där hade de minsann inte fått in filmen!! Så jag åkte ner till Media markt oh mötte upp Vivvi oh Anton som har varit standsatta där i princip hela dagen oh köpte min älskling!!
Sen passade jag på och spanade lite på Snygg Erik och lili & susie som satt och signerade skivor. Sen var det ilfart hem som gällde eftersom jag hade bilen fylld av kylvaror.
Nu ska jag göra iordning mig för kvällen för Cicci är på väg hit och vi ska göra en favvo i repris med Tapaspizza och vin! =) Oh sen blir det utgång!! Bomulls uteservering kan räkna med att få sig ett besök ikväll! Oh deras dansgolv inatt =).
Jag är eld och lågor över min film.. Men det blir inte myskväll för det! =)
Jag sa till Vivvi att jag tänkte supa ikväll, ovanligt blev hennes svar.. HM.. jag tror jag är en dålig förebild för det lilla livet =). Men snart är hon 18 då tål hon säkert att höra sånna uttryck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar