söndag 26 april 2009

Vilken kväll

Nu är klockan 03.50 och jag är fortfarande full! Vi drack rätt friskt av boxen med vin som jag hade hemma och sen köpte jag (eller cicci bjöd mig på) ett glas rosé ute, vid 22 och jag är fortfarande så pass full!! Av bara vin!! Under kvällen blev jag av med min majblomma! snyft! Vi har även träffat en hel del trevligt folk, varav en följde med oss till Mcdonalds vid 3tiden och bjöd oss på varsin meny!! Vilken underbar karl!! Men han hade ju en baktanke att han ville sova hos en av oss, men lilla grabbenm vad du valde fel tjejer för det =). Men maten var välkommen!
Kvällen har flugit fram, från att ha haft en mysig förfest men mycket vin och 5 timmar på krogen! Vi var en stor del på Bomullsuteservering men även på dansgolvet. Världen snurrar på rätt friskt så jag har inte 100% koll på läget men jag har haft jättetrevligt!! Var segt att orka cykla hela vägen hem men det gick bra till slut! Vi träffade gamla bekanta i form av Siemenskillen och Teliakillen!! Jag miniraggade på deras kompis, Daniel, men han var från Finspång.. Sen träffade vi ytterligare en kille, Patrik, även han från Finspång.. Äggskallar på hela bygget.. =)
Nu är jag väldigt trött och förväntar mig vara bakis imorgon trots Resorb!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar