fredag 17 april 2009

Inbjudan!

Titt vad som fanns i posten när jag kom hem! En inbjudan!! Håkan 42 år! Klart jag kommer på det! Det är skrivet på rosa papper med både en traktor och en kossa längst ner =). Vad ska man köpa... HM... Jag ska nog komma på något klurigt! Tror faktiskt jag redan vet.. =) Ska rådfråga med syrran..
Annars har jobbet gått segt (som vanligt nu för tiden). Händer inget spännande. Ciccis mockarutor blev helt klart MVG.
Idag har jag inget speciellt planerat, så funderar på att ta tag i att köpa ett par nya gympaskor! Eller åtminstånde gå till Stadium och höra vad de säger. Oh även då passa på och köpa med en paussallad hem att lyxa på ikväll. Eller gå ner och köpa sushi... Lär nog bli det bekvämaste med sallad.. Men vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar