fredag 17 april 2009

Nehepp..

Det blev inga skor.. Det är tydligen fel säsong.. Det var bara fokus på street och löparskor. De hade några få modeller, men inga som verkade så bra. Gick några varv och tittade lite på stan men hittade inget mer än mat. Blev en sallad på paus =). Men ikväll är det perfekt grillväder! Varmt och soligt och underbart.. Oh här sitter jag med min färdiga sallad och snart i myskläder.. Lagom spännande och roligt på en fredagskväll. Men jag har köpt chips!! =) Hoppas det är lika fint väder imorgon så jag kan sitta ute på eftermiddagen och njuta med min bok! Jag spanade på fortsättningsböckerna på stan och de var billigast på Åhlens så om jag gillar den här boken nu så ska jag köpa nästa. =). De höll samma pris där som på Adlibris! Jag är riktigt hungrig! Det var pepparrots-potatismos på jobbet och det var ju ingen höjdare direkt..
Nej nu in en snabbis i duschen och ner i myspyskläder!! Sen kommer beslutsångesten om det blir Talang eller någon film... Gud så tråkig jag känner mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar