onsdag 15 april 2009

Myspys

Det är så mysigt att ha någon att bara slappa ihop med =). Någon att gnälla på killar med och bara sitta och se på tv med. Sen är det ju ett litet plus att när man vänder bort blicken så kommer personen och fyller på ens påskägg med stora goda chokladbitar!!! =) Tackar Cicci =). Dom var mastiga så jag fick bara i mig 2! Men det fick jag eftersom vi gick en rask promenad runt strömmen innan!
Nu har jag precis duschat så ska bli spännande och se hur länge det tar innan jag blir tillräckligt trött så jag kan sova.. Men då kanske jag orkar se hela Sex & the city kl 23?? =)
Jag fick tips om hur jag ska försöka lösa mina internetproblem!! Ska bli väldigt spännande och se om det fungerar, men allt är värt att pröva!
(Nej det verkar tyvärr fortfarande inte fungera...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar