onsdag 15 april 2009

Skräckis i 3D?

Under min tristess efter maten började jag titta runt på olika bloggar och hamnade hos en som hade gjort ett inlägg om en trailer om en skräckis som skulle visas på bio i 3D! Herregud! Aldrig att jag frivilligt skulle sätta mig i den salongen! Inte nog med att det är en mördare på duken, han kan helt plötsligt springa mot mig oxå i salongen!! Behöver jag säga att det var en amerikansk trailer?? =) Aldrig säger jag bara..
Maten blev så klart jättegod och en matlåda blev det med! Nu ska jag snart ta mig ur lägenheten och möta upp Cicci och ta ett varv runt strömmen och sen blir det slapp framför tvn hela kvällen. Ikväll är det ju Greys!! Nu råkade det flyga in ännu nått som surrar genom balkongdörren... Typiskt.. In hittar dom, men det verkar vara svårare att hitta ut!

1 kommentar: