söndag 19 april 2009

Slappt..

Idag blir det inte många knop gjorda.. Åt lite frukost samtidigt som jag låg i soffan och såg Robinson. Sen dammsög jag och städade spisen. Jag tog mitt pick och pack och gick ut för att njuta lite av solen, troligt. Det var svinkallt och blåste så jag satt inte ens 5 minuter ute innan jag gick in igen. Då blev det lite pizzarester till lunch och slapp i soffan med vampyrboken =). Den är exakt som filmen. Men såklart lite mer ingående på vad dom känner för varandra. Nu ska jag ta tag i den här dagen och möta upp Cicci (stackarn som får ställa upp för att nått ska hända här hemma) och vi ska gå en promenad och sen åka och hämta china mat! Sen blir det att spendera kvällen i soffan och se på Gossip och One tree hill oh kanske lite 90210? =) Jag är inte iordninggjord för 5 öre så hoppas inte vi träffar på någon vi känner =). Målat naglarna har jag åstakommit idag oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar