söndag 19 april 2009

Söndagsmys

Det blev en väldigt blåsig promenad! Så vi kortade av den en aning efter ett tag och styrde kosan hemåt för att slänga oss i soffan och se på 90210! Det är som en drog när man har alla avsnitt inspelade. Sen åkte vi iväg och köpte china mat!! (bilden har valt att rotera automatiskt av någon idiotisk anledning). Super gott! Som vanligt delade vi på en 6 små rätters. Nu för tiden har de även valt att byta ut soyapåsarna mot små förpackningar i hårdplast som liknar små fiskar =). Jättesöta! Jag fick även något konstigt begär efter paj!!! Så vi sprang Konsum runt och letade efter Ekströms färdiga smulpajer! Oh valde smaken rabarber! Men nått var inte helt rätt med pajen för trots tid i ugnen blev bitarna inte klara utan det var en aning tuggmotstånd och det är inte helt gott när det gäller rabarber.. Men med mycket vaniljsås märktes det "knappt". Nu har vi sorgligt nog bara 4 avsnitt av 90210 kvar! Men serien visas ju fortfarande på tv400 så jag fortsätter att spela in..
Söndagsångesten kom över mig lite snabbt i duschen men inte alls i samma grad som den brukar komma. Skönt det! Så nu ska jag lägga mig och läsa ett kapitel om kära vampyrer och ladda för jobb imorgon igen..
Natti natti

1 kommentar: