lördag 25 april 2009

Snart är det dags..

Väldigt snart kommer träden att slå ut! Jag har haft koll på mitt träd utanför mig hela veckan och det går fort framåt!
Solen är redan uppe och väntar på att jag ska komma ut. Men först ska jag iväg som vanligt och träna på förmiddagen. Det känns skönt att ha träningen gjord för helgen.
Jag pumpade min cykel ordentligt igår i en riktig cykelpump så nu känner jag inte varje grop eller upphöjning längre utan jag bara rullar fram! Så eftersom värmen ska hålla i sig är det dags att börja cykla på riktigt nu till jobbet.. (Ni kan väl påminna mig på måndag...)
Igår föresten så hamnade jag mer eller mindre utslagen i soffan och halvsov till Singing bee.
Nej nu är det dags att ta tag i project frukost och åka och träna! Sen är det njuta av solen som gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar