lördag 23 maj 2009

AH sol!!

När jag hade fixat håret kom solen fram igen!! Så det var bara att packa ihop grejerna igen och slänga sig ut i solen! Skuttis kom tillbaka och visade sig! Han var så nära men han ser lite skabbig ut så han fick gärna hålla sig på behagligt avstånd! Jag kämpar verkligen för att inte läsa ut min bok, för då är ju "sagan" slut. Men det är svårt.. Idag har jag gjort alldeles för många kapitel.. Jag fick lite dåligt samvete när Camilla ringde och frågade om jag ville vara shoppingrådgivare oh jag valde att stanna kvar på min gräsmatta.. Men imorgon så!
Ikväll skulle vara en perfekt kväll för grillning & kubb & lite korsord i solstolen. Jag saknar husvagnen... Men snart så, bara 1 vecka kvar drygt!
Ja vad ska jag göra nu då.. Klä på mig kan ju vara en bra början =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar