söndag 24 maj 2009

Onykter oh behöver "gå ruset av mig"

Hm.. jag oh Cicci har ägnat kvällen åt att äta hemmagjord pizza och druckit vin och drinkar. Båda låg och nästan somnade i soffan så det blev ingen utgång. Vi har haft 90-tals tema på You tube =). Väldigt roligt! Oh jag tror vi lyckades gå igenom alla tänkbara låtar från det deceniet. Men nu snurrar tillvaron rätt så bra i mitt huvud.. Så jag borde kanske dricka vatten eller ta en resorb iofs. Vi gjorde världens godaste pizza!! våran tapas-specialare! Mumma! Jag är så trött men jag kan ju inte gå och lägga mig med det här snurret, vad händer om jag inte vaknar igen då? eller om jag nu skulle vakna så skulle det vara med väldans huvudvärk oh det kan jag gärna missa....
Det känns som ett bra beslut att inte gå ut för tröttheten är väldigt påtaglig..
Av alla våra klipp ikväll så var nog favoriten Ronny & Ragge när dom körde Rara Anna på Så ska det låta. =). Nostalgi på hög nivå!
jag behöver verkligen gå ett varv runt huset, men jag orkar inte ta på mig kläder för att gå ut.. Så en resorb så ska det nog gå bra det här =)
Oh kanske lite lite lite sömn... *gäsp*...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar