söndag 24 maj 2009

God morgon!

Jag vaknade precis & kunde lugnt sovit ett tag till =). Men jag ska ta tag i frukosten & klä på mig..
Efter min Resorb igår började jag känna mig "nykter" igen och idag är jag inte bakis än. Bara lite tröttare än vanligt. Dagens planer består av att träffa Camilla. Om bara 50 minuter dyker hon upp, för en morgonpromenad för mig, och en middags promenad för henne =). Jag tycker det ska bli skönt att få komma ut och röra på sig sen.
Vet ni vad jag hittade igår!! När jag letade igenom min garderob med klänningar (oh ja, jag har en egen garderob med bara klänningar..) Den här till vänster! En rosa klänning! Jag som letat hela Stockholm runt, oh hela tiden fanns den i min garderob! Den här klänningen hade jag bla, på Henriks student (8 år sen) och min lärarmiddag på min student. Det är inte alltid man kan komma i ett 8 år gamalt plagg! =) Längden är inte riktigt modern men jag tycker det passar till lördagens aktivitet! Gud, mindre än en vecka kvar... =) Nu ska jag bara fixa smycken oh kanske skor. Dom jag har är inte världens bekvämaste..
Nej, nu måste jag ta tag i dagen och fixa iordning mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar