söndag 24 maj 2009

Underbart väder!

Vilket härligt väder det är!! Camilla & jag tog en tripp i Skarphagen/Vilbergen bland alla hus och spanade. Vi hittade en riktigt liten mysig gata, som kändes precis som Astrid Lindgren hus. Jättemysigt var det! Där vill jag bo "när jag blir stor"! Gemensamt för de flesta husen var att dom klippte gräset. Det var lätt att gå bort sig bland alla småvägar men till sist hittade vi hem igen. Jag har inte den blekaste lust att vara inomhus en dag som denna så jag ska ta min bok och lägga mig ute en stund. Riktigt glass sugen är jag oxå. Kankse ska ta med mig lite glass från frysen ut? Hm.. ingen dum idé! =) Jag kan tänka mig att gå ett varv runt strömmen sen oxå när jag tröttnat på att ligga still. Ta vara på det goda vädret lite!
Nu ska jag lägga mig på gräsmattan och drömma om min & Camillas gata som vi hitat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar