lördag 23 maj 2009

Ångest..

Jag känner inte alls för att åka och träna.. Det är farligt det här att komma ur rutinen, för man kommer ju inte tillbaka. Solen skiner ute, men molnen kommer snabbt så det blir säkert ingen bra "ligga ute och sola- dag" heller. Nu är jag ju ändå uppe.. Men så tänker ja, det går ju att träna imorgon istället.. Nej, nu får jag ta tag i det här och masa mig iväg och fixa frulle och klä på mig.. Jag känner ju redan att jag tappar både muskler och kondition när jag inte tränat på en vecka. Det är ju bara mellan 11-12 så hela eftermiddagen är ju fri! Jag måste verkligen gå förbi Synsam när jag ändå är nere och tränar.
Nej, bäst att ta tag i det.. Det ska bli jättekul ju.. eller hur.. Vad lat jag blivit..

1 kommentar:

  1. Nejdå du är ju inte lat! Jag däremot, sitter här och slösurfar och mest funderar på vad jag borde göra idag... Ska nog gå och sola nu i alla fall :) Promenad imorgon eftermiddag?

    SvaraRadera