fredag 22 maj 2009

Hamburgare & Twilight

Det blev cykel! Skönt att bara kuna susa fram och sen ställa den precis utanför. Istället för att leta parkering. Men trots det drack jag cola till hamburgaren. Jag var inte sugen på alkohol. Hör och häpna! =) Vi valde att sitta ute med filtar på oss och inte långt därpå kom regnet. Men vi satt tryggt och säkert under tak. Mysigt att sitta där och halvfrysa och se alla springa som små myror i panik för att få håret blött! Kul att träffa Alex igen! Vi har inte sets på 1 månad så var verkligen på tiden att få höra allt skvaller och allt om nya jobbet! Det låter helt underbart och man inser vad man saknar.. Jag vill oxå vara Inköpare, inte bara avropare. Oh få hälsa på lev. och resa utomlands! Vara en del av organisationen istället för att bara lyda order. Men nu är väl inte rätt tid att leta intressanta jobb kanske.. Den som lever får se..
När det äntligen sprack upp till sol igen passade jag på att trampa hemåt! Mötte upp Cicci oh såg en av de underbaraste filmerna... Ni kan ju bara gissa... Oh även denna gång är jag lika kär. Men satt hela tiden och analyserade och tänkte på de följande 3 böckerna. Så mycket som kommer hända =). Vi såg även bortklippta scener och lite bakom kulisserna snack oh jag bara längtar till 2an kommer ut!! Jag undrar bara lite hur den boken ska kunna bli en 2 timmar lång film. Men allt är värt bara för att få se slutet =).
Nu är jag inte ett dugg trött men ska ändå lägga mig och läsa lite =). Imorgon ska jag försöka komma upp och träna... Lite dåligt samvete att det var en vecka sen sist, men har inte alls haft tid eller lust. Sista lördagspasset innan hösten. För sen kommer Friskis ha stängt på lördagar. Illa.. Jag som tyckte det var skönt att komma igång med helgen med en träning på morgonen.. Eller kl 11 på förmiddagen då..
Nej nu dags att lägga sig! Känns lite som lördag idag.. Stökigt det här med ledigheter mitt i veckan.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar