fredag 22 maj 2009

Arg!!

SUCK säger jag bara till mig själv!!! Imorse tog jag ut en matlåda från frysen till jobbet och stängde inte igen helt!! Vilket jag fick upptäcka nu när jag kom hem!! Så allt på översta lagret var upptinat, inkl. min Ben & Jerry glass!! Men den försöker jag frysa om och hoppas på det bästa.. Men mackor och allt var degit.. Så irriterande!! Klantigt!! Sen har jag inte fått någon lönespec. än. En annan gång när den saknades kom den till mig några dagar sent och öppnad... Så antar att någon av mina nyfikna grannar kanske även idag har fått den..
Mitt lån kom oxå idag, det minskar, nu är det "bara" 8000 som ska betalas. Väldigt irriterande att komma hem..
Dan har faktiskt gått rätt snabbt fast inte en kotte ringt på eftermiddagen. Jag fick gjort en hel del med fakturor så det känns skönt.
Jag ska iväg och träffa Alex på Fräcka ikväll oh hade hoppats på bra väder så jag kunde cykla utan att ha dåligt humör när jag kommer fram. Ser ut som jag får lägga ner den idén.. Det bara regnar & regnar.. Bussarna går ju inte det bästa ner dit så jag tror jag tar bilen och hoppar det glas vin som jag längtat efter hela dan.. Men än kan det ju spricka upp.. När det är sånt här väder känner jag mest för att ligga under filten i soffan och se på film.
Jag har fortfarande inte sett Betty från i tisdags så ska nog lägga mig där nu och se ifatt lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar