fredag 22 maj 2009

God morgon!

Imorse trodde jag det var måndag idag oh blev lite stressad =). Men det gick snabbt över. Inatt har jag vaknat av det där ljudet igen, nu tror jag att jag lokaliserat det och att det är fåglar som låter märkligt. Men de borrade sig in i mina drömmar och jag vaknade så var bara att masa sig upp och stänga fönstret. Ah tystnad =).
Idag är jag inte laddad alls för att jobba, men eftersom regnet faller utanför har jag ju inget bättre för mig hemma heller. Vart tog det fina vädret vi hade igår vägen? Men tur att det kom när man var ledig!
Idag kommer det nog vara jättelugnt på jobbet. Oh när cheferna är borta dansar ju de anställda på bordet, så det kanske blir en låååång fika =).
Jag vill inte gå ut i regnet men antar att jag måste...
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar