torsdag 21 maj 2009

Sushi och Änglar & demoner

Jättebra film! Oh helt klart en biofilm! Även fast kvinnan brevid mig pratade oförskämt högt med sin man om när filmen skar sig mot boken.. Jag vill inte veta vad som ska hända.. Men jag lyckades (utan att överhöra) gissa mig fram till vem mördaren var!! Bra jobbat av mig =). Men det snurrar runt detaljer runt filmen i huvet som jag inte orkar tänka på.
Sushin var som vanligt utsökt =). Oh på vägen upp till stan igen stannade vi till på Pressbyron och köpte varsin Ben & Jery glass!! Jag tog cookie dough. Sen satte vi oss i parken utanför och smarra. Underbart gott i solen som kom fram på heltid! Sen bullade vi upp med på tok för mycket smågodis innan filmen började.
En jättetrevlig tjejkväll som vi snart får göra om =). Jag har kollat in en hel del med filmer som jag vill se! Inte minst i höst!!! Då kommer båda millenium filmerna inom 2 månader innan året är slut och Twiglight 2!!!! Jag läste i skvallerblaskorna hos Frissan idag att de spelar in film nr 3 för fullt i London nu. Tror den skulle komma på bio till sommaren! Inom en kort tid kommer även Harry Potter 6! Svenska filmen "Sommaren med Göran" vill jag verkligen se! Den verkar störtskön! Massa film blir det =). Hoja bara ifall ni är sugna! Jag är på!
Nu kom jag hem i alldelses lagom tid för att kolla på dom härliga bönderna på tv 4 kl 21!! I år kanske det finns någon som jag kanske ska skriva till?? Haha pappa skulle må då.. Men Nej =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar