torsdag 21 maj 2009

Blond och solning!

Då var jag ljus igen då.. Men det känns superskönt! Jag älskar mitt mörka hår men jag känner mig ju mer mig själv med blont =). På bilden här slängde jag i en hårnål för att få bort luggen men annars ser frisyren ut som förut. Som vanligt så bara avskyr jag HC och framförallt deras värdelösa parkering! Men jag tog och gjorde en riktig tjejvariant och åkte högst upp längst bort =). Sofia gjorde som vanligt under med håret och massagestolen höll jag på att somna i. Jag fick med mig ett nytt shampoo hem som jag ska testa oxå. Som ska ge mer vård än det jag använder nu. Skvallertidningar och hårbottenmassage gjorde susen för mitt humör idag och när jag kom ut från HC var det SOL!!! Så jag slängde mig ut på gräsmattan när jag kom hem i lite över en timme! Underbart, oh nu är jag på väg ner på stan för att möte upp Camilla och lyxa med sushi och bio! "Änglar & demoner" ska det bli. Det ska bli så gott med mat för jag har inte ätit sen frukost, förutom 2 kakor hos Sofia =).
Nej man kanske ska ta på sig lite kläder... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar