torsdag 21 maj 2009

God morgon!

Nyduschad, relativt pigg och hungrig! Det är jag denna morgon! Förväntansfull med på det nya håret. Jag tror att jag vill klippa så pass att håret inte nuddar axlarna.. Oh bleka det lite sommrigare. Men inte alls det ljusa jag hade förra sommaren för det tyckte jag inte var snyggt. Ska bli spännande att se vad jag kommer hem med... Jag har tröttnat på slitet hår i alla fall.. Problemet är att det måste plattas varje gång det varit blött i så fall oh det är jobbigt.
Vädret verkar inte vara det bästa idag. Kanske perfekt för att åka ut till Maxi igen och ta del av lite erbjudanden? Men så har nog större delen av Norrköping tänkt idag.. Var det långa bilköer igår både dit och hem är det nog ännu värre idag. Men jag skulle behöva ett par nya gympa skor... Hm.. vi får se! Jag ser fram emot kvällen då det vankas sushi och bio! 2 av mina favoriter!
Imorgon är det jobb igen så bäst att njuta av ledigheten!
Ikväll är det premiär för "Bonde söker fru"!! Ett av mina favvo program =). Ikväll ska bönderna presenteras! Jag spelar självklart in!

2 kommentarer:

  1. Spännnade med håret, jag ska fixa mitt på tisdag (en del av extra håret ska bort). Ska bli toppen kul ikväll! Ses senare

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har hört att det är 10 % på intersport! ;)

    SvaraRadera