onsdag 13 maj 2009

Bomull i huvudet..

Just nu är det bomull i mitt huvud.. Jag är helt slut! Idag har jag haft 3 st lev.besök, ett lönesamtal (som jag skulle kunna säga massor om, men bäst att låta bli..) och utbildning av en ny tjej på avdelningen! PLUS en ättrig säljare som har trakasserat mig idag med 100 frågor och krav och som när hon inte kunde nå mig under eftermiddagen skickade Göran för att säga åt mig att ringa (trots att jag satt i utbildning oh det jag skulle göra kunde hon bett honom om) oh när jag ringde upp tvingade mig att redovisa för exakt vad jag gjort hela eftermiddagen och varför jag knappat ur mig. Jag höll på att krevera.. Jag vill gärna ha en sak i taget och när det blir något som går över det andra och den stackars tjej som satt med mig blev lidande blev jag både irriterad och fick huvudvärk..
Ett av mina lev.besök var jättetrevligt. Jag har hittat en människa som är precis som jag! Vi kom in på hur underbart vi tycker hösten är och att ingen förstår oss, men vi förstod varandra precis! =) Oh hur jobbit vi tycker det är när våren kommer och sommaren och man känner pressen att umgås annars bryter vi ihop. Vi kan inte bara åka hem efter jobbet en solig dag och sen inte gå ut igen, utan måste umgås med någon. Jag har aldrig träffat någon som jag förut på det sättet. Det var en skön känsla att jag inte var ensam att känna såhär. Både slager och serier låg oss båda varmt om hjärtat så vi kunde lätt roa oss utan att prata jobb =). Men även det var ju ett nödvändigt ont. Så hon lämnade lite varuprover som jag inte tror någon tyckte om på avdelningen =). "Något gott till kaffet" kallade hon det, men det var inte gott alls.. Hon skulle bo på hotell i Linköping inatt, skulle hon bott här skulle jag lätt kunnat hänga med henne en kväll och ta några öl! Det skulle inte kännas konstigt, men däremot när den här killen bjöd ut mig för ett tag sen kändes det jättekonstigt och märkligt. Jag träffade honom igen igår och det borde inte vara märkligt. Förstår ju han att det måste vara urtrist att sitta på ett hotellrum och uggla när man ändå känner en vänlig själ i stan. Ursch nu känner jag mig elak...
När jag gick ifrån jobbet hade jag 3 samtal som jag inte hann lyssna av + en hel del mail.. Men jag hade bråttom att träffa Camilla efter jobbet och ingen som helst lust att stanna kvar så det får vara till imorgon! Camilla oh jag var på Paus och åt sallad =). Så gott så! Sen tog vi en snabbis på stan och jag köpte en mascara och hon en super elegant klänning!
Nu längtar jag bara efter att ta en dusch och ta på mig myskläder och sätta mig i soffan framför inspelade Despret igår och sen Greys!! Underbart!!!
Känner jag mig själv rätt kommer jag somna 5 minuter efter att jag sätter mig ned....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar