torsdag 14 maj 2009

God morgon!

Så skönt det var att få sova!! Men inatt kl 2 vaknade jag av ett skumt ljud utanför.. Men orkade inte bry mig vad det var så gick bara upp och stängde fönstret, problemet löst =). Det var konstiga signaler, men inget billarm eller brandlarm. Jag drömmer fortfarande massa knäppt. Undrar när det ska gå över. Jag drömde om att tappa håret en natt och det ska tydligen betyda att jag är rädd för att åldras eller att självförtroendet sjunker. mhm..
Idag ska det förhoppningsvis vara lite lugnare på jobbet, bara ett telemöte. Min fakturahög är överfull så den ska få sig ett lyft idag. Oh självklart alla mail och frågor som ligger från igår.. Hm.. det är nog bäst att åka iväg till jobbet.. torsdagar är inte den minsta dagen heller.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar