torsdag 14 maj 2009

Mätt..

Jag har precis kommit hem och upptäckt att vi fått kod under dagen! Så nu om ni ska till mig måste ni kunna en liten kod. Man ska nog inte skriva ut den här, men den är väldigt lätt. Eller typ, knapparna sitter i 2 led neråt istället för 3. Men jag hade sparat koden på mobilen så var tvungen att ta upp den =). Har varit på Fräcka oh fikat med Fredrik. Väldigt trevligt. Synd att pojken ska sluta! Jag tog en blåbärspaj och en cola, så nu gör magen uppror.. Även idag har vi fikat på kakor på jobbet och jag var väldigt sugen på kaffe idag! Sen efter fikat kände jag ett lugn i kroppen. Det bådar inte gott för framtidens kaffeplaner.. Utbildningen är på tisdag och efter det skulle jag ju gå tillbaka till te.. Det kommer nog inte gå..
Dagen har gått åt till fakturor.. Men jag hade noll i arbetslust under eftermiddagen. Det tog 30 minuter för mig att få till en text på en faktura. =).
Ikväll är det slager igen!! Det är roligare inför lördagen tycker jag om man har lite koll på vilka låtar som ska spelas oh hur de låter. Så ska bli spännande. Norge säger ju vissa ska vara bra. Cicci är på väg hit så jag kan beklaga mig lite över jobbet =). Jag har lite chips över sen i tisdags men idag skulle jag vilja vara nyttig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar