fredag 15 maj 2009

God morgon!

Äntligen fredag!!! OH SOL!! oh enligt tidningen ska det vara sol hela helgen!! Oh då tänker jag ligga ute och läsa!! Den här helgen har jag bara lugna saker framför mig. Bara umgås, träna och ha det trevligt. Imorgon kommer det en väldigt speciell bilaga i NT som självklart alla måste läsa =). Jag kommer att ligga på helspänn inatt och vänta på att tidningen ska dimpa ner så jag kan läsa! Ni får se imorgon! =)
Idag händer inte mycket roligt.. Jobb jobb jobb.. avd.möte. Inget speciellt. Ikväll är det RIX Fm festival i Stockholm oh är det någon som vill gå med mig får ni gärna hoja! =) Annars blir det nog en lugn kväll. Har dåligt samvete att jag inte tränar lika ofta längre, men jag har fått problem med smalbenen (benhinnorna kanske man säger) så jag har fått rådet att ta det lugnt. Jag måste ta tag i att köpa nya skor och specialinlägg innan jag kan köra igång ordentligt igen. Men det är ju svårt att hålla sig därifrån.. På lördag är det specialdanspass som jag ska gå på, det låter inte som så många hopp och avancerat för benen. =). Mest eftersom jag inte kommer att hänga med ordentligt =).
Hoppas du får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar