lördag 30 maj 2009

Bröllopsdagen med stort B!!!

Äntligen behöver jag inte ha munkavel längre! Idag är det officiellt! Min syster och Håkan ska gifta sig idag!!! =) JEJ! =)
Dagens NT innehöll 4 st annonser från oss i familjen =)


















Morgonen blev lite speciell, precis samtidigt som min väckarklocka ringde ringde Agneta på telefonen! Exakt samtidigt. Så upp kom jag, oh hon hade gjort en jätteupptäckt!!! Min Yogaboy har fått sitt 3dje barn!!!! MIN yogaboy!! Tyvärr var han inte på bild utan bara barnen.. Oh flyttat har han gjort oxå.. Men inte för att jag kollade upp han =).
Förberedelserna är i full gång här, håret fick bli som vanligt med plattat. Nu ska jag sminka mig och äta lite frukost.
Schemat för dagen:
10.00 Brudparet anländer till mig + Vivvi & Anton
10.30 Vi åker i samlad trupp ner till Make up store där Agneta ska få sin bröllopsmake!
ca 11.30 inhandling av lunch och ilfart tillbaka till mig, klädombyte
12.45 bilen avgår ner till stan
13.15 Möta upp med Mamma & Pappa, Håkans mamma + bror
13.45 Vigsel i Rådhuset. Jag + Håkans bror är vittnen
14.00 Fotografering utomhus i lämplig park
15.00 Fotografering Carlsbecker
17.00 La Mansion
Kvällen + natten, 30 års-fest hos Camilla!
Full fart med andra ord!
Oh jag har inte städat... Men Agneta har lovat att inte titta så noga.. =)
Nu måste jag fortsätta med mina bestyr ifall nån kommer tidigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar