fredag 29 maj 2009

Trädgårn

Dagen har gått i 110.. Inte nog med mycket runt om, min mobil slutade att fungera normalt!! Så fort jag skulle skriva mess stängde den av sig och startade om! Till sist gav jag bara upp och slängde nästan mobilen i golvet! Eftermiddagen bestod av möte, fredagsfika och telefonsamtal.
Efter jobbet åkte jag i ilfart oh mötte upp Cicci, Therese och Johan för en after work på Bomull. Dom har specialpris på hamburgetallrik hela sommaren och den var riktigt god! En öl blev det till oxå! MUMS! Sen bestämde vi oss för att gå vidare till Trädgårn´och mötte upp Carina. Men vi var ju inte ensama om att vara där så det tog ett bra tag innan vi fick ett bord. Men ett glas rosé senare och en filt och massa skitsnack så var det dags att tuffa hemåt på cykeln, fast det hunnit bli mörkt.. Oh jag hade inga lysen.. men men =).
Jag är verkligen grymt trött, oh jag har inte hunnit städa till imorgon, inte plockat reda på saker..
Kl 10 imorgon kommer Vivvi, Anton, Syrran & Håkan hit.. Oh då börjar hela kalaset =).
Bäst att få en god natts sömn med andra ord.. Min klocka står på 8.
Sov så gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar