söndag 17 maj 2009

Fiskrensar brudarna!

Cicci hade en överraskning till mig idag!! Hennes pappa dök upp efter teatern med en påse full med strömming!! Jag älskar ju fisk så det här var en kanonpresent!! Ännu bättre var att hon erbjöd sig att hjälpa mig rensa dom! Bara jag högg av huvudet först. I 1,5 timmar höll vi på och rensade fisk och nästan alla ben fick vi bort. Cicci var såå duktig fast hon har fobi för fiskar. Jag däremot såg bara mat =). Så imorgon ska jag laga strömming här hemma. ska bli ett roligt kapitel.. Händerna stinker fisk för tillfället och det hjälper inte med tvål..

Teatern var helt ok. Han som brukar vara med som alltid är så rolig var med även idag och var utklädd till transa. =). Spicy hot var oxå JÄTTEgott!! Vi cyklade idag och vi åkte sån fart att maten inte hann att svalna! Men när vi ätit halva portionen och varit duktiga och gjort matlådor, var båda fortfarande hungriga.. SÅ som belöning för allt rensande öppnade vi en chipspåse till Gossip girl =). Den var slut på 20 min! Nu är jag skapligt trött och har fortfarande inte bäddat nya lakarn i sängen.. Så sov så gott allesammans! Jag ska försöka att inte drömma om fiskar!
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar