söndag 17 maj 2009

Sällskap

Titta vilken söt liten skabbig sak som kom och umgicks med mig ute i solen =). Han skuttade omkring som att jag inte var där och åt lite. Jag har läst oh läst oh läst! Boken är såååå spännande! Kanske den bästa av de 4.. Men det har jag nog tyckt om dom alla när jag läst. Ettan iofs var riktigt bra, men jag hade ju sett filmen först så visste ju vad som skulle hända. Jag är kär helt enkelt. Alla borde läsa dom här böckerna =).
Nu har jag duschat och gjort mig "fin". Ska först göra ett stopp på Halvars (längtar) och sen teater för att avsluta kvällen med Spicy hot och serier! Låter inte det som en perfekt söndag? Självklart skiftar ju min hud i en röd ton redan nu så kan tänka mig hur det ser ut efter teatern =). Men nu ska jag ju stänga in mig i några dagar på jobbet igen så bäst att passa på ju!
Nej nu ska jag klä på mig något sommrigt snyggt som passar in hos pensionärerna på teatern =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar