söndag 17 maj 2009

God morgon!!

Idag sov jag till 10, fick panik att jag borde gå upp men var väldigt trött fortfarande. Men så tittade jag ut och fick se solen!! Så det fick lite fart på mig. Jag ska lägga in en tvätt oh äta frukost så bär det av ut med min bok!! Jag låg till 2 inatt och läste.. Jag vill ju inte att boken ska ta slut eftersom det är den sista, men jag vill ju veta hur det går!! Sen måste jag komma på någon ny bok jag ska läsa.. Tvivlar att det finns någon lika bra, men jag har ju en hel del deckare här hemma som jag ska ta mig igenom. Eller Harry Potter sista boken...
Nej nu ska jag skynda mig att äta så jag kan gå ut och njuta av vädret en stund! Kl 16 väntar sista teatern, Allt om min mamma, som Cicci så snällt ska följa med på. Den ska vara sorglig om man läser recensionerna.. Jag som ville ha en komedi.
Ja ja, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar