söndag 17 maj 2009

I´M IN LOOOOVE....

=) Underbara Norge!! Den tyckte jag var riktigt riktigt bra!! Vi satte poäng på alla bidragen och våran topp 5 var: Norge, Island, Azerbaijan, Tyskland och Ukraina. Helt fel hade vi ju inte! Jag tyckte flera låtar var riktigt bra, Ryssland tex fastnade jag för. Så jag ska faktiskt köpa skivan!! =) Sen ska jag rulla in på parkeringen på jobbet och skrika, I`M IN LOOOVE!! Vi har ätit jättegod mat! (Om jag får säga det själv, inget märkvärdigt men gott för det innehöll majskolv) =). Sen lyxade vi till det med chokladfondue! Jag har ont i halsen, men skyller det på för mycket annanas ätande.. Nått måste man alltid skylla på.
Nu har jag fått på mig glasögonen och piggnat till igen =) Kanske ska läsa lite.. Boken vände totalt för 2 kapitel sen så nu sitter jag ju på helspänn och tänker bara på handlingen där! Oh inte kan jag diskutera saken med någon heller.. Gah..
Det är ju en dag imorgon oxå, förhoppningsvis en solig än (trots att jag bränt mig på bröstet men jag behöver ju inte ha det i solen). Imorgon väntar teater. Men hoppas självklart att jag kan ligga ute och läsa i några timmar först!!
Sov så gott!! I´m in looove.... =)

1 kommentar:

  1. Jag gillade Estlands bidrag jättemkt =). Tyckte också att det var många bra låtar i år! Riktigt bra år faktiskt.

    SvaraRadera