lördag 16 maj 2009

Underbara "sommar"

Titta vad gräset har vuxit hos mig!! Här har vi minsann ingen som kommer och klipper i onödan.. Underbart var det att ligga ute och läsa! Oh det hör ju till att jag bränt mig, fast bara lite.. Boken är oxå riktigt riktigt bra!! MEN den är ju klart barnförbjuden =). Men jag kan inte sluta läsa.. Tyvärr hade jag ju bokat träning idag så för att inte få en prick hos dom var jag ju tvungen att gå på dansen. men det ångrar jag inte!! Såååå kul!! Det var helt annorlunda mot vårat vanliga danspass! Oh killarna var så duktiga! Jätteroligt! Sen passade jag på att handla inför kvällen oh nu sitter jag oh väntar på mitt sällskap. Sommarschemat har kommit ut nu så jag ska planera in lite bra pass även i sommar att gå på!
Nu ska jag städa lite här så inte brudarna får en chock av damm..
Heja Sverige då ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar