lördag 16 maj 2009

Kändisen =)

Idag är Camilla med i NT i ett reportage om sin modeblogg! Det får ni inte missa att kolla in!! Jag tänkte på det hela natten att snart dimper tidningen ner men sov ändå till 10 =). Igår hittade jag även Camilla med på blogg.se i snabba frågor på första sidan. Mycket händer nu! Jätteroligt!
Idag känner jag att jag kanske börjar bli sjuk. Halsen känns tjock och jag skulle helst bara ligga i sängen hela dagen. Men nu ska jag äta frukost och sen förflytta mig ut i solstolen med min bok!! Som jag har längtat efter en solig helg igen! Sen ska jag på ett danspass kl 15! Det kommer 2 killar som är gästledare till Friskis så det ska bli väldigt spännande! Ikväll är det tjejmys med slager och chokladfondue! En lugn och mysig lördag helt enkelt! Helt i min sjuka smak.. Snart börjar jag nog hosta tror ja.. Bäst att göra en kopp te så kanske det släpper lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar