torsdag 28 maj 2009

Frusen...

...oh kall..
Men det blev inte så mycket regn. Det kom en skur precis när jag kom ner på stan, men jag hade regnjacka så det gjorde inte så mycket. Sen sprack det upp lagom till uppvärmningen och hela turen klarade vi oss. Sen kom det lite stänk när vi åt, men det var ju ingen värme för det. Jag vann på mitt slutnr! Så fick välja mellan lite olika saker, men jag tog en krt med gillekakor! Tänkte att det blir grejer det till fredagsfikat imorgon! Visst är jag osjälvisk? Kakor kan man inte få förmycket av.
Jag som älskar hösten njuter såklart nu när det är sånt här väder =). Så jag ska hoppa in i duschen och sen mysa ner mig i soffan med filten och en kopp te och se någon tjejig film!! Vem behöver pojkvänner?? Det blev ju så klart en hel del bebisprat under promenaden och Pernilla har utlovat att försöka fixa en blinddate åt mig =). MEN hon har inte fått min kravlista än så vi ska nog hålla lågt med det =).

2 kommentarer:

  1. Uhh vad det var kallt att fika, ös regnade just då...

    SvaraRadera
  2. Hur sent kom du in i mål? Vi hade uppehåll, men när vi var klara började det droppa, men inte ösregna? =)

    SvaraRadera