torsdag 28 maj 2009

Vårruset!

Oj oj oj vad jag är laddad!! Grymt laddad!! Heja heja! jag har försökt peppa mina tappra brudar idag så gott det går, så det här kommer gå galant!! Ombytt och klar ska jag straxt åka iväg! Jag hade tänkt kolla lite snabbt på Marknadsaftonen och specifikt Vero Modas erbjudanden men blir lite ont om tid.. Skor hade jag behövt kolla till på lördag med.. Men jag får helt enkelt ha dom jag tänkt..
Dagen idag har gått riktigt bra! Jag har fått massor gjort och saker har bara flytit på! Idag var en sån dag som jag kände "jag kan ju det här med att vara inköpare". Skönt att ha såna dagar oxå! =)
Nu ska jag slänga i mig nått lätt och åka ner och möta de andra!!
Jag hoppas att alla som kan kommer gå ut och peppa på alla duktiga brudar som ska ta sig runt ikväll!! Jag ser mer fram emot picknick korgen =)Nu verkar det spricka upp oxå!
Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar