torsdag 28 maj 2009

God morgon..

Jaha.. Så vaknar man till regn idag.. Inte det bästa vädret när man ska springa vårruset. Eller Hm Hm GÅ vårruset. Men det ska bli trevligt ändå, när man går kan man ju ha regnjacka. Jag tänkte hinna med att gå en snabbis på stan innan och se om det kan finnas några skor till lördag.. Dom jag har kommer göra så ont om jag ska ha dom från morgon till sena natten. Ett par vita pumps skulle vara bra.. Men gärna ett par med öppning för tårna. Ja, vi får se vad jag hittar..
Annars händer väl inget speciellt idag, ett telemöte och massa listor att gå igenom.
Jag längtar till det härliga väder som ska komma imorgon!! Det lär ju bli en del utomhusvistelse imellanåt på lördag så alltid härligt med bra väder! Imorgon är mitt viktigaste projekt, inte bränna mig av solen! För det skulle inte vara snyggt på bilderna!
Men innan den härliga helgen ska vi överleva torsdagen..
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar