tisdag 12 maj 2009

God morgon

Nu på morgonen har jag drömt den mest konstiga drömmen.. men tur nog är den inte sann!! Idag ska vi ha minimässa på jobbet. den här gången är den lite större, ca 20 lev kommer. Altid lika trevligt. Annars ska det inte hända så mycket. Ikväll måste vi ju heja på Malena!! Äntligen är slagern här igen! Heja heja!!
Innan jag somnade igår var jag tvungen att tjuvläsa lite i nya boken.. =) Läste prologen och några rader på första kapitlet... Oh baksidan såklart! =) Jag vill inte att det ska ta slut.. Vad ska jag läsa sen?? Jag vill ha en som kan matcha den här! Oh det kommer jag nog inte hitta... Kanske ska ta tag i sista Harry Potter.. Det lär ju ta hela sommaren att komma igenom =).
Idag har jag en usel hårdag! Ska bli skönt att gå till frissan nästa vecka!! För nu har jag förstört håret genom att platta det varje dag.. Oh så är jag sugen på ännu kortare hår! =). Så fort det kommer längre än axlarna sliter det sig av sig självt. Jag vill kunna ha långt vackert hår, men det kan jag (oh har aldrig kunnat) inte ha...
Oj vad jag svammlar! Kanske bäst att bege sig av! Idag är det fint väder men till helgen skulle det regna sa NT! Dom tror vi inte på!!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar