tisdag 12 maj 2009

YES!!!

Hon gick vidare!! Underbart! Heja Sverige!! MEN jag skulle inte bli besviken om Island vann heller ...
Idag har varit en hektisk dag på jobbet. Mässan var riktigt bra. Det tog 1,5 timmar för mig att gå runt bland lev. Man stannade och pratade, åt lite och snackade allmän skit. En riktigt fin kille helt i min smak var i rummet =). Så vid hans monter blev det ett extra långt stopp... Sen har vi ju mannen som en gång för flera år sen sa Grattis till mig för att jag var gravid.. Han är fortfarande inte förlåten.. Men tyvärr blev det ett långt stopp även hos honom. Efter jobbet (när jag rullade fram) var det dags för den obligatoriska träningen! Oh då fick jag lite skvaller om höstschemat! Min favvo Anders ska ha sitt pass torsdagar kl 18!! Perfekt! MEN min andra favvo Tora (som jag går på tisdagarna) ska byta tid!!! Till fredagar kl 17!! Vad är det för påhitt??? Men jag får väl träna, hem oh duscha och sen se Idol. Hela hösten =). Vad ska jag då göra tisdagar?? I ett års tid har jag ju gått nästan varje tisdag kl 18.. Men det är kul när de byter om så man får byta lite mönster och se lite nya pass.. Men ändå..
Susanne har köpt ut till mig idag! =). Hon beställde vinet som vi drack på Asken så jag fick köpa en flaska av henne!! Så det ska drickas när jag inte ska bli full utan bara njuta! (när nu det händer??) =)
Till melodifestivalen har det både varit chips, dipp och cola.. min mage mår inte bra efter idag..
Imorgon kommer oxå bli en hektisk dag.. Bäst att sova!!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar