söndag 10 maj 2009

Härligt väder!

Jag har varit ute på en promenad med Cicci & Tessan. Underbart! Det är som finast nu när allt fortfarande är grönt och oförstört.. Jag har gjort Enchilladas av tacosresterna och gjort matlådor! Så jag har varit riktigt duktig! Oh varit på ÖB oh köpt fikabröd! Dock är jag rädd att mjölken kanske inte räcker.. Dom borde vara här vilken minut som helst nu! sen bär det av bort till Borgen och kolla på dans! Vivvi är jätteduktig! Så ska bli kul att se vad dom jobbat med den här terminen. Jag är fortfarande trött och hängig.. Men lite socker och kaffe ska göra susen hoppas ja! Kanske ska ta och duka fram till dom kommer...
Titt så gott det blev! Roligt att ha någon över på fika! Det hör inte till vanligheterna. Oftast är det en kopp te i soffan men inte med bullar (visserligen saffransbullar) och kakor! =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar