söndag 10 maj 2009

Uppe...

NU har jag lyckats komma upp =). Jag har mått riktigt risigt på morgonen.. Eller förmiddagen.. Men en panodil och ett avsnitt Robinson senare mår jag helt OK! Jag skulle inte ge mig iväg och träna, men jag orkar resa mig upp utan att lägga mig ner direkt igen.. Att man aldrig lär sig. Men vad roligt det var igår!! speciellt på förfesten! Som vanligt.. Här hemma pratade vi massa gamla minnen och killar vi var kära i osv =). Sen var det jätteroligt att spela tv spel! =) Faktiskt. Fötterna värker idag.. Jag punkterade 2 blåsor innan vi begav oss igår som jag fått av Ciccis och min promenad. Så jag var liiite öm under kvällen, men efter lite sprit (eller lite..?) så kände jag inte av det! Men idag värker fötterna.. Varför köper man inte bekväma skor? Typ Ecco??
Nu ska jag försöka få till det att klä på mig och bege mig ut till Konsum och ladda på med fikabröd!! För idag kommer Agneta & Håkan hit på fika innan vi ska gå på Vivvis dansuppvisning i eftermiddag. Förra året var det jätteroligt oh det var småpluttar på 4 år som dansade =).
Men ja... klä på sig och kladda på lite mascara kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar