söndag 10 maj 2009

Klassåterträffen

Jo kvällen blev trevlig! Vi cyklade i racerfart ner till Andreas oh där spelade vi Gitar hero band (eller hur det nu stavas). Vi var asduktiga!! Jag klämde i en Nirvana låt oh det blev You rock!! =) Otten... det var väldigt förändrat från min tid.. Kändes jättekonstigt att vara där. Jag ville nog hellre ha kvar mitt minne av hur det var förr.. Oh inte sett det nya. Men även denna kväll (som varje kväll på gamla tiden) spelades det Offspring!!! Förr spelades även Nirvana varje gång vi var ute men inte idag.. Det hade varit fulländat då.. Men jag har inte suttit ner en sekund ute, utan dansade hela natten. Jätte roligt!! Musiken gick inte att klaga på faktist. Kvart i 3 kom ragget fram och stötte på oss alla brudar.. Men vi nappade inte på någon efterfest =). Vi är ju ålderdomliga flickor! Hur skulle det se ut! Maria oh jag har pratat väldigt mycket minnen idag, vissa som jag hade helt glömt och vissa som var klara som om det vore igår. Här kommer lite bilder:




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar