fredag 15 maj 2009

Harpan och Spindelharpan

Det känns liiiite konstigt att konstant ha datorn i knät. Jag har spelat harpan sen 19.30!! Så mina fingrar är böjda och går knappt att räta ut =). Vi har sett Talang (underbara killar från Norrköping som sjöng på Norrköpingska!!) Berg flyttar in och nu ser vi helenes små underverk. det känns som klockan är mycket mer än 22.30! Nu kom syrran och tände lampan hos oss så nu piggna jag till lite =). Idag har jag inte druckit något kaffe! Hur ska detta gå med utbildningen på tisdag?? =) Vi har typ bara ätit halva påsen med chips! jag har fortfarande ont i en visdomstand som jag haft hela dagen så är lite jobbigt att tugga. jag längtar lite smått efter min säng hemma.. Men först ska jag ju ta mig ork att köra bil i 3 mil hem. Nej, det är jag inte redo för..
Vi har verkligen nördat med varsin dator hela kvällen!! Jag ska se om jag hittar en sida att köra "5 i rad" på! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar