onsdag 27 maj 2009

Sommar på väg!

Jag hörde precis på vädret när jag åt frukost och det är 25 graders värme som väntar till helgen!! Inte ett moln enligt dom! Underbart!! Dock sk det regna på vårruset.. Men det kanske spricker upp till kvällen. Just nu känns det som orkan utanför..
Idag ska det nog vara en vanlig onsdag på jobbet. Efter jobbet måste jag ta hand om lite presenter eftersom det är enda kvällen jag har ledigt den här veckan..
Det är marknadsafton imorgon med bra priser i flera butiker, väldigt typiskt att vårruset ska vara samtidigt.. EMD ska bla komma till stan och göra en spelning..
Nu ska jag bege mig ut i blåsten och se om jag kommer fram till jobbet..

1 kommentar:

  1. Snygg du var i håret då!! =)
    Marknadsafton låter trevligt, skulle jag vilja gå på. Lycka till på Vårruset! Ska du springa eller gå? =P Själv har jag försökt jogga liiite lite när jag varit ute och gått, men det tar emot^^.

    SvaraRadera