söndag 31 maj 2009

Sovdags!

Efter en LÅÅÅÅNG dag är det äntligen dags för lite sömn!! Bröllopet måste jag skriva allt om och visa lite bilder ifrån, men det orkar jag inte nu. Men det var riktigt lyckat, oh båda sa ja =). Så nu är Håkan Lennartson välkommen in i familjen.. (Undrar om han vet vad han ger sig in på??)

Istället kan jag dra lite snabbt om Camillas 30 årsfest som jag och Cicci gick på ikväll. Vi kom iväg vid 8 tiden från La Mansion så vi var nog hos Camilla vid halv 9. Redan då var nivån hög på alkohol =). Jättetrevligt, jag var bara helt slut och pausa ute i köket innan jag hade druckit upp halva Ciccis vin så vi kunde röra på oss =). Festen utlovade en hel rad med supriser =). Camilla chockade som aldrig förr, I like! Efter festen gick vi till Bomull som var i princip knökafullt när vi anlände vid halv 1. Men det var trevligt, jag trodde jag skulle somna ibland och irriterade mig på knuffande människor.. Jag var på tok för nykter helt enkelt.. Men jag orkade bara inte gå in för det helt. En riktigt lyckad fest var det! Det går inte att lägga upp bilder för tillfället, men kanske lägger upp några representabla bilder imorgon från festen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar