tisdag 23 juni 2009

Allsång och middagsgäst

Jag bjöd över Tessan på mat utan att ha kollat i frysen först =). Det var en ren chansning och blandningen på mat blev väldigt speciell =). Men gott! Oh det bästa av allt, matlåda! Vi kollade på Allsång på Skansen premiären och konstaterade att Måns är grymt söt i basker =).
Min bok börjar ta sig lite nu.. Den var deppig till en början men äntligen börjar huvudpersonen komma över sitt X. Jäkla karlar!
Jag har grym semesterångest. Klart jag längtar till semestern, speciellt att Emelie kommer hem och vi äntligen får några dagar att umgås. Men sen då? Resterande 2 veckorna när alla andra jobbar konstant. Vad ska jag göra då? Blir det regn vet jag nån som kommer vara på dåligt humör och bitter hela hösten sen. Fast så kul är det inte att åka och bada själv heller. Men man ska väl ta sig igenom några böcker på semestern eller? Förhoppnigsvis kommer allt kännas bättre när vi väl är där och man kan väl avbryta semestern och jobba ifall det blir för jobbigt? Ensamhet är inget jag klarar av en längre tid och 2 veckor låter som en evighet.
Men nu börjar ju allt roligt, som utebion, minigolf, öl på trädgårn, grillning, glass och långa kvällspromenader. Jag har insett av Ciccis smikrande bilder på mig på sin blogg att jag börjar bli riktigt rund! När lät jag det ske?? MÅSTE verkligen börja träna igen!! Oh sluta äta massa onyttigt på jobbet, där är värsta bomben..
ja ja, det får vi börja med imorgon =)
Nu var det sovdags igen och imorgon bitti kanske jag kommer iväg till Citroen?? =)
Natti natti

2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt valt de bästa bilderna!! Men det är bara för att det är semesterbilder, då ser man inte lika strålande vacker ut som du kommer att göra på bilderna på lördag!

    SvaraRadera
  2. Hehe aspackad runt någon 20-årings hals menar du?

    SvaraRadera