tisdag 23 juni 2009

Varmt!

Idag var det alldeles för varmt i mitt kök, närmare 30 grader. Oh klockan är bara 7! Alla persiener är neddragna men det hjälper inte. Det går inte att vara hos mig på sommaren!
Jag måste åka ner till Citroen och byta en trasig lampa men jag har bara inte orken att åka dit. Det är ju inte direkt på vägen till jobbet utan i andra änden av stan. Men innan helgen måste jag gjort det och de stänger 16 så det måste bli en morgon.. Imorgon kanske.. Kommer sluta med att jag gör det på fredag =).
Även idag verkar det bli en toppendag ute med massvis med sol!! Jag är så avis på alla som är lediga och får sola och bada dagarna i ända! Lagom till min semester blir det säkert regn.. Men igår gick ju vädergurun Pohlman ut och sa att om det blir genomgående högtryck v 26 blir det en kanonsommar! Vi får väl hoppas på det! Det är ju bara juni och redan kanonsommar tycker ja =).
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar