tisdag 30 juni 2009

Bishop

Underbara sommarkvällar!
Det är så härligt vid bishop, solsken hela kvällen och strömmen precis brevid. Tyvärr blev vädret sämre vid 19 och det mulnade på mer och mer. Men inget som störde, skönt att få ta av sig solglasögonen =).
Jag är alltid så velig när jag ska beställa mat... Så kyparen fick rekommendera nått till mig och då blev det Bishop toast. Den var lite liten tyckte jag, men man blev helt klart mätt! En stor stark blev det visst oxå... Jag vågar inte ens tänka på hur många dagar jag druckit alkohol nu.. Det är sommar helt enkelt!! Camilla tog en klassiker, hamburgare!
När jag kom hem såg jag på Skansen! Och nu börjar semesterångensten krypa på allt mer.. Vad ska jag göra helt ensam i 2,5 veckor???
Imorgon ska jag i alla fall åka ut till Mon och socialicera lite med fyllegrannarna... På kvällen tror jag att jag övertalat mamma & pappa och komma ut och äta med mig. Jag kan inte äta själv och inte minst om jag är helt övergiven. Här hemma går det ju an att ta en macka eller så.. Men där. Kommer inte dom åker jag in till stan igen. Det härliga med semester är väl att man ska ta det som det kommer?? =) Läsa bok ska jag göra i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar